Khamis, 3 Januari 2013

Salam penghijrahan 2013....

Assalamualaikum w.b.t...


 Pejam celik pejam celik, dah sampai pembuka helaian baru bagi tahun 2013, maka juga bermakna kita sudah semakin lanjut usia ye.. sedar x sedar umur ku dah mencecah 22 tahun.. wahh!! macam x percaye je.. 

Bila renungkan kembali tahun sebelumnya, fuhh~! macam-macam aku dah hadapi onak duri kehidupan, berhadapan dengan pelbagai cubaan hidup.. Alhamdulillah aku mampu berdiri teguh sehingga sekarang wlaupun kadang aku jatuh.. tapi bukan kah PENGAJARAN hidup itu mematang kan kita.... banyak iktibar dan pengajaran hidup yang telah aku dapat dari tahun yang sebelumnya.. moga mampu memberikan bekalan semangat untuk aku terus hidup mencari cintaNya... Moga di tahun 2013  ni menjadi satu tahun PENGHIJRAHAN ku ke arah muslim yang lebih cintakan Nya berbanding dunia.. InsyAllah.




Ayuh kawan-kawan.... sama-sama la kita aminkan doa ini... 

YA ALLAH, SESUNGGUHNYA KAU LA MAHA MENDENGAR LAGI MAHA MELIHAT, AMPUNILAH DOSA KU YANG SEBELUMNYA DAN BERIKANLAH RAHMAT BUAT KU DAN TEMAN-TEMAN KU SERTA INSAN-INSAN YANG KU KENALI SUPAYA KAMI KEKAL DI ATAS JALAN MU. TANAMKAN CINTA DI HATI KAMI SEMATA-MATA BUAT MU. BIMBING LAH KAMI DI TAHUN 2013 INI AGAR KAMI MAMPU MENJADI PENDUDUK DI SYURGA FIRDAUS MU KELAK.. AMIN........... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan