Jumaat, 21 Disember 2012

Aku hanya Mahu Menjadi Insan Berguna Buat umatMu~

Bismillahirrahman Arrahim..
Assalamualaikum...

Sempurnakah aku??
Inilah yang sering bermain di fikiran ku, persoalan yang menghantui diriku,, aku sering memcuba untuk mencari penyelesaian di atas setiap kelemahan ku, selagi kudrat ku mampu selagi itulah aku sentiase ingin menjadi yang terbaik untuk orang sekeliling aku.. niatku hanya ingin menjadi insan berguna pada setiap yang mengenali ku..Aku cuma ingin mampu berdikari, ingin berdiri di atas kaki sendiri pada setiap titik kehidupan yang aku lalui, 

Ya Allah permudahkan urusan hambaMu ini dalam mencari ilmu dunia serta ilmu akhirt dengan niat aku hanya ingin mampu menjdi seorang khalifah yang berguna buat umat Mu serta buat agamaMu.. Bukan kesempurnaan yang aku cari tetapi diriku hanya ingin menjadi seorang saudara yang berguna buat umatMu yang lain.. Moga Kau merahmati perjalanan perjuangan ku.. amin...


2 ulasan:

  1. Ya Allah,, Kau Rahmatilaahhh Insann Ini.. Semoga Dia Berjaya DiDunia Dan Akhirat.. Peliharalaahh Iman Nya, Agar Dia Tidak Tersasar Jauh, Kasihilahh Dia Selalu,, Ameenn.. :)

    BalasPadam
  2. amin2,,, terima kasih jiha.. moga Allah makbulkn doa jiha.. sesungguh Allah amat memerlukan bimbingan dan petunjuk dariNya. huhu..

    BalasPadam