Rabu, 2 November 2011

Berputus asa dan lupakan lah..

 post ni ditujukan buat aku yang masih x sedar2 ag,, dah2 la amar ko 2 jangan duk nk mngedik2 la.. ko 2 bertepuk sebelah tangn jah.. sedar2 je la..msih banyk ag merpati di luar sana yang mampu mghargai kau... jangan duk nak trhegeh2 la.. Maybe dia dah berpunya so kau 2 sedar2 la~!!!!!!...Keluarlah kau dari lamunan yang x mampu menjadi nyata..sudah2 la ganggu hidup dia.. Mulakan hidup baru.. Mgcntai ssorg x smstinya memiliki , yg penting mmpu melihat die mengecapi kebahagiaan dari jauh.. itu sudah ckup wlaupun kdang2 hati kita yang terseksa.. that the law of life ktekan..
 Maybe ni masanya aku undur diri.. maybe agak sukar bagi aku yang baru pertama kali merasai perasaan ini.. Tapi nk buat mcm ne kan dan itu je jalan yang aku ada,,aku x punya pilihan.. Papehal hope si dia sentiasa bahagia dan aku akn sentiasa mgdoakan akan kebahagiaan nya... T_T

3 ulasan:

  1. kenape ttibe jew nie?? dont be so emotional la... u guys r still young to give up... n there is still a long journey ahead both of u... bile die xmlayan,, try to think positively... like "klu die mlayan aku, mybe kitorg bleh trjrumus ke dlm lembah maksiat... Alhamdulillah die xmlayan sgt"... u can even adore her more when u think like this,, right?? dan knape perlu lupekn or tinggalkn org toh bile nk give up?? knape xbleh terime org toh sbg kawan?? prjlnan maseh jaoh... kite xtao ape yg menanti kite dmasa hdpan... i know it bcoz it juz happened to me.. it took me 3 days to recover,, to think better and to be myself again... and i know u know that,, right?? ~_^

    BalasPadam
  2. luahan ni just sbg peringatan utk always sedarkan amar dari lamunan dunia.. amar da xnk pk da smua ni.. yg amar pk 1 je,, iaitu dkatkan ag diri amar yg hina dan kotor ni pdNya.. sdah terlalu jaoh amar terpesong..kuatnye dugaan kt luar ni smpai amar kdg2 leh trpdaya.. Ya Allah kuatkan la jiwaku dan dekatkan la daku pdMu..Amin,, thnks lah,

    BalasPadam
  3. ish3... nie la pengalaman... pengalaman yang mendewasakan kita... chewaaahh~~!! hahahaha... as long as u hepi,, that would be great... ^_^

    BalasPadam