Selasa, 15 November 2011

Feel more better than before~Alhamdulillah~ but mut be aware of environment...

 Alhmdulillah... sudah melebihi sebulan aku berada di dunia Johor Bharu ni.. mmg x dnafiikan la budaya nya agak jauh berbeza dgn kampung halaman ku..Dunia ku d sini agar kucar kacir, x tentu arah dan agak x terurus la mula2.. ye la nk adapt bdaya kt sini bkannya mudah... ag2 d tempat aku berkerja iaitu Thistle Hotel kt Danga Bay.. aku d tugaskan di sebuah lounge atau bar yg brnama Oasis utk pembukaan praktikal ni.. Mula2 tu terlalu byk ujian yg aku hadapi smpai kdang2 aku nyaris jatuh n hanyut.. mujur la ade teman dan fmily yg tidak putus2 bg aku kekuatan.. THANX TO U ALL~!! hnye Allah yg mmpu membalas jasa korang.. tetapi skrg aku dh mula membiasa kn diri aku di sini,, dan bos2 aku dah mmpu mnerima gaya hdup aku.. Alhmdulillah.. moga ia kekal dan berkekalan la.. Smua yg aku hdpi byk memberikan aku pgjran tentg hdup.. bertapa pentingnya prinsip dan pegangan dlm hdup kita,, tanpa nya kita tidak mmpu mghrungi dugaan dunia luar yg penuh dengan duri2 cabaran dunia yg mmpu menggoyahkan kkuatan iman dan haluan hidup..  Thank AllaH~!!! aku thu akn ini semua ujian Mu dan aku akan cbe skudrat yg mmpu utk berjaya tempuhinya.. ^_^

2 ulasan:

  1. alhamdulillah... ^_^
    i feel happy for u... be happy always...
    moga Allah prmudahkn urusan hmba2Nya..
    i'll always be here if u need some1 to talk with...

    BalasPadam