Jumaat, 18 November 2011

Rindukan dunia Pendekar ku~~huhu..

 Sudah sekian lame aku x bersilat..huhu... ssuatu seni yang sudah sebati dalam hidup ku tba2 makin pudar di telan kesibukan belajar.. aku rindukan latihan,, gelanggang Abe Din, rakan2 seguru ku dan semua anak didik ku semsa aku mengajar.. bilakah mase dulu akan bertemu kembali.. huhuhu.. sebaknya ase.. kerinduan ku pd dunia pendekar x pernah luput,, bertempur,,senjata, pukulan buah,, dan sebgainya.. hnye video ini menjadi tmpat ku melepaskan rindu pda dunia pendekar..

 Gerak tempur serta seni tarian sering berkumandang dlam fikiran ku.. jelajah ku utk menuntut ilmu seni bela diri belum abis.. perjalanan ku masih terlalu jauh ag,, pelbagai guru menjadi senarai ku utk aku pergi menuntut... Pemakaian ku sebgai seorg pendekar yakni seorg pejuang belum berakhir ag,, masih terlalu ramai ag cubaan utk menjtuhkn agama ku.... aku hrus bangun utk memperthankn nye.. Perisai diri ku harus dimantapkan ag agar aku bersedia utk ape2 dugaan yang bakal tiba....



Lafaz Al Quran menjadi pembuka dan penutup gelanggang, memohon kekuatan dari Yang Maha Esa, Kan ku naungkan Kalimah Syahadah shngga titisan drah yg terakhir agar mmpu membela nasib agama dan bangsa sejagat.... " Kita bersatu menjadi satu, tiada apa yang mmpu mmcah belahkan kita.. igt~!! pimpinlah kaum mu yg len,, kembalikan la mrka ke jln yg benar,ssngguhnye kmula KHALIFAH di muka bumi ini,, bersedialah zahir dan batin agar kamu mmpu menegakkan agamamu...Laungkan Allahuakbar~!! dan junjungkanlah panji2 agama kita whai ank2 ku."..kata2 guruku itu sering menjadi peringtan buat ku..

     X sabar nk blik kampung halaman.. sahabt2 ku sdang mnunggu utk beradu tenaga dengn ku utk menguji kekuatan masing2..~ I WILL COME BACK MY FRIENDS, SO PREPARE UR SELF~!!hahaha

1 ulasan: