Isnin, 21 November 2011

AkU GaGaL.......

 Makin hari makin lemah diriku ini.. Ya Allah aku gagal dlm menunaikan tnggjwnb yg telah Kau berikan kpd ku utk mmimpin para sahabt yg laen ke jlan yg benar.. akhirnya aku gagal.. iman ku makin lemah..Aku tkut Ya Allah,, aku tkut aku makin jauh dari MU.. berikan la aku kekuatan..berikan la aku petunjukMu,, pertama kali aku betul2 d uji oleh Mu Ya Allah.. Aku akur dan aku akn cube hadapinye sekudrat yg mmpu.. Ya Allah Kau telah hdupkan aku dalam iman maka matikan la aku dlm iman, suburkan keimanan yg utuh dlam jiwa ku dan berikan aku Halawatul Iman.. Amin...

1 ulasan:

  1. lah yang gagal menjaga diri sendiri... maaf kerana buat ammar pula yang rase bersalah... insya-Allah lah akan bela maruah diri lah... lah akan jaga sbaik mungkin... lah dh xmahu jdk lemah... lah nk jadi kuat... lah nak jdk berani... sebab Allah sentiasa ada... amin~

    BalasPadam