Isnin, 31 Oktober 2011

Diri Lama VS Diri Baru

 Adakah ini takdirku?? adakah aku lebih patut atau lebih layak brsndrian?? kenapa msti smua ni berulang kembali,huhu.. ah!!! aku tidak sanggup ag terus menyiksa diri aku dan orang laen..aku lebih layak bersndirian seperti diri aku yang dlu.. jauh dari dunia orang laen.. sentiasa ada dunia sendiri maybe itu yang terbaek untuk ku yang penting tidak lalai aku pada Yang Maha Satu..

   Ya Allah kembalikan la diriku yang dulu,, ssungguh nya aku telah serik mnghdapi smua ini.. aku cbe jd yang terbaek buat semua tapi hakikatnya aku menjadi yang paling kejam buat semua.. Aku tidak ingin mempermainkan hati orang laen dan aku xnak dh menjadi seorang yang pentingkan diri sendiri.. terlalu berat Kau duga aku Ya Allah...Ya Allah perbetulkan la akhlak ku,, jauhkan la sikap mazmumah dan dekatkan la mahmudah buat ku,, amin....~ T_T

1 ulasan:

  1. huuu~~ maafkn lah~~ jgnla samekn ngan pristiwa lama... lah bkn nk ptuskn prshbtan... huuuu~~ ya Allah,, ampunila hamba2mu ini...sesungguhnya Engkau yang Maha Pengampun... T_T

    BalasPadam