Khamis, 27 Oktober 2011

Adakah aku ni pentingkan diri sndri???

Apa yang terjadi dengan aku ni?? Makin hari makin teruk la perangai aku...Adakah aku dah berubh?? sifat mazmumah dah makin menguasai jiwa aku,, sekrang dh  memang terbukti aku ni sorg yg agak pentingkan diri sdiri.. Hanya tahu mainkan perasaan orang je... sungguh aku x sedar upayanya memang aku x layak di anggap kwn baek utk sape2 pon..aku hanya layak di anggap sebagai teman biase je kalau x memang habislah kawan2 aku dpermainkan aku.berlagak baik la konon.. dah-dah tu la ammar oo!!! jangan nak hipokrit sangat.. jangan nak yang baek dalm hidup kau kalau kau 2 x cukup baek ag... motivate diri kau 2.. dekatkan lagi diri kau 2 padaNya.. jangan nak wt kecoh atas muka bumi ni... Tujuan kau kt bumi ni cari redha Allah bkan cri murka Allah.. Ingat tu!! Papehal kepada Kau jualah aku mengadu,, tunjukkan la apa yang terbaek buat ku dan jauhkan la aku dari sikap2 yang keji..Ampuni la dosa2 ku,ssungguhnya aku takut akan azab Mu.. aminn...

3 ulasan:

  1. astaqfirullah al-azim..bristiqfar ea..jgn slahkn dri sndri..juz be urself..Allah dh mncipta dri kita mnjd yg terbaek..please be hepi~~ n smile always...

    BalasPadam
  2. tp kte ttap xkn mmpu jd yg terbaek sbb hakikatnye kte tetap punya kelemahan....

    BalasPadam
  3. skurang2nye kite cube mnjdk yg trbaek,, bkn yg sempurna kerana hanya Allah yg Maha Sempurna... Ya Allah,, Engkau permudahkanla jalan kami dan aturkan yang terbaek utk kami semua...
    please be happy and smile always...

    BalasPadam